۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۵۳

علی دایی در نشست خبری:

خلعتبری را برای خط حمله پرسپولیس جذب نکردم/ نگران خط هافبک پرسپولیس نیستم

خلعتبری را برای خط حمله پرسپولیس جذب نکردم/ نگران خط هافبک پرسپولیس نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من محمدرضا خلعتبری را برای خط حمله تیم پرسپولیس جذب نکردم و او را در پست گوش به کار می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به بازی با تیم پرسپولیس و شرایط این مسابقه اظهار داشت: اگرچه بازی‌های اصفهان همیشه سخت است اما ما تلاش خود را می‌کنیم، طی سال‌های گذشته بازی‌های خوبی در این شهر انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم برای پیروزی در بازی به میدان می‌ روند، تصریح کرد: با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم به پیروزی در این مسابقه علاقه اما من امیدوارم بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم تایک کادو از اصفهان برای هواداران خود در تهران ببریم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط مدیریتی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه جزو تیم‌های خوب بوده و می‌توانم بگویم از نظر ساختاری، بهترین تیم ایران است اما با این حال ما تلاش می‌کنیم که در این بازی پیروز شده و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پیرامون غیبت هادی نوروزی از او سئوال کرد، بیان داشت: ما در بازی فردا تنها محمد نوری و حمید علی‌عسگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و رضا حقیقی نیز به دلیل محرومیت بازی نمی‌کند اما هادی نوروزی هم‌اکنون همراه با سایر بازیکنان تیم شام می‌خورد و همراه ما به اصفهان آمده و برای اطلاعات شما متاسفم.

دایی در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری گفت: خلعتبری نیاز به تعریف ندارد چون بازیکن بسیار خوبی است و در هر تیمی بوده، خیلی زود با بازیکنان خود هماهنگ شده که این هماهنگی به شرایط تیم کمک می‌کند و در مورد خط هافبک تیم باید بگویم که بازیکنان جایگزین می‌توانند جای حقیقی و محمد نوری را در ترکیب ما پر کنند و ما اصلا نگران خط هافبک خود نیستیم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما برای گرفتن جام است و امیدوارم بتوانیم در فصل جاری برای تیم جام به ارمغان بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا خلعتبری برای حضور در خط حمله تیم پرسپولیس جذب شده، گفت:  من خلعتبری را برای پست حمله جذب نکردم و در تیم ملی نیز از او در پست گوش استفاده می‌کردم، ضمن اینکه تا کنون ندیده‌ام خلعتبری در تیمی به عنوان بازیکن نوک استفاده شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر از ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 2138937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha